Telegrame cu adresant necunoscut

Posted: 2010/08/16 in cu cartea pe carte călcând
Etichete:, , , ,

10:09 – mă trezesc. mă ridic în capul oaselor. găsesc cartea verde pe jos. o ridic. o deschid. cad înapoi pe pernă. îmi închid telefoanele. nu mai plec nicăieri. Personajul se numeşte ridley. e mişto. genul de tipă cu care ieşi în oraş şi cu care discuţi mai multe decât despre vreme. hai să-ţi auzim povestea.

10:28 – eşti scriitoare. şi jurnalistă. ai o viaţă banală. trăieşti la new york. îţi petreci ziua între slujbă şi casă. ai crescut într-o familie normală. tata e medic, benjamin jones. mama e o tipă de treabă. fratele, ace, e un drogat. se ceartă mult cu ai tăi. a şi plecat de acasă la un moment dat, sătul să fie dădăcit.

10:44 – salvezi un copil de la ceea ce putea fi un accident teribil. s-a terminat cu anonimatul tău. ridley jones a ajuns pe prima pagină a ziarelor. 15 minute de faimă. sunt ale tale. lumea te recunoaşte pe stradă. totul e frumos. tu primeşti o scrisoare. mie mi-e sete. îmi beau pepsi-ul de la frigider. pe stomacul gol. mă întorc la tine.

continuarea, pe site-ul revistei suspans.ro, aici.

(Lisa Unger, Minciuni periculoase, 408 p., ed. Humanits Fiction, 2007, trad. de Raluca Maria Dumitru)

Lasă un răspuns

